Klacht: Postbezorger

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 21 maart 2017 Zijn bij ons een aantal poststukken niet bezorgd, bij de rest van de familie zijn op die dag de trouw kaarten bezorgd van een familie lid bij ons en onze thuiswonende zoon niet en nog steeds niet ook de consumenten gids van 21 maart en van 25 april hebben we niet gehad.

Wij hebben het idee dat we meer post missen maar je weet niet altijd wat je krijgt
Ook hebben wij al meerdere keren post van anderen gehad o.a. medische post. Die hebben we zelf weg gebracht.het is niet de eerste keer dat ik klaag en ik ben tevreden als ik mijn post krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 mei 2017 om 15:13 geantwoord

Geachte heer Arendonk,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk om te vernemen dat u deze post niet heeft ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Ik kan niet achterhalen wat de reden is dat deze post niet is aangekomen, omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden en er per dag miljoenen poststukken door onze sorteercentra gaan.

Ik heb hier uiteraard een klacht over opgemaakt. U ontvangt hier verder geen bericht meer over, maar deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betreffende medewerker en de bezorging op uw adres extra in de gaten houden om dit in de toekomst beter te laten verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ag031960