Klacht: Post zoek

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goededag ,
mijn trac & trace code is 3SRIMV4352042
ik heb een probleem mijn pakket is niet verzonden naar mijn huis terweil mijn adres er duidelijk opstaat maar het is verzonden naar postbus 99054 sgravenhagen 2500 NA .
Ik heb aan de afzender gevraagd hoe dit kan maar die heeft duidelijk tegen mij gezegd dat het gewoon naar mijn adres gestuurd zou moeten worden. Mijn adres is : 3991 MM houten op mahoniehout nummer 1 het pakketje heb ik 4 juli besteld en komt uit de UK.
Graag zou ik mijn pakketje zo snel mogelijk willen ontvangen want het is heel belangrijk voor mij šŸ™
en de afgever vind het ook heel appart. Ik heb hier bij een foto gestuurf van betaal bewijs
Graag reactie,
Alvast bedankt

Ik ben tevreden als mijn pakket naar mijn adres: 3991 MM houten op mahoniehout 1 word gestuurd dat zou ik echt heel erg op prijs stellen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 13:42 geantwoord

Geachte mevrouw van Dongen,

Hartelijk dank voor uw bericht en sorry voor de late respons van onze kant. In uw bericht geeft u aan een pakket uit het buitenland te verwachten, maar dat deze niet op uw adres is afgeleverd, maar in een postbus in Den-Haag. Ik kan mij voorstellen dat dit erg verwarrend is en ik geef u dan ook graag meer duidelijkheid over de situatie.

Het lijkt erop alsof uw pakketje retour is gestuurd richting de afzender. Dit omdat wij hem niet konden bezorgen. De exacte reden hiervan kan ik niet herleiden. Hierover kunt u het beste even contact opnemen met de afzender. Deze kan ook een onderzoek opstarten via zijn/haar lokale postorganisatie. Uw pakket is namelijk terecht gekomen op onze afdeling met onbestelbare stukken, vermoedelijk omdat de afzender geen retouradres op het pakket genoteerd had. Enkel de afzender kan er via zijn/haar lokale postorganisatie voor zorgen dat het pakket alsnog retour gaat, of op uw adres wordt aangeboden.

Ik ga er vanuit u voldoende te hebben kunnen informeren over de verdere stappen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Vloemans