Klacht: Post wordt vaak verkeerd bezorgd…

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Warger,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u post ontvangt van uw buren.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie rechts boven een stempel staan van Vanstraatenpost.nl. Ik zie ook geen oranje streepjes code onder aan de envelop. Deze code krijgt een envelop altijd als het wordt gesorteerd door PostNL.

U kunt nu het beste contact opnemen met Vanstratenpost.nl zodat zij deze klacht kunnen behandelen.

Ik hoop dat het snel is opgelost en dat het niet weer voorkomt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Het Amsterdamse Poortje