Klacht: Post wordt op een verkeerd adres bezorgd

op 28 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is een aantal keren voorgekomen dat wij post van een heel ander adres bij ons wordt bezorgd.
Vandaag, dinsdag 14 augustus 2018 werd post bezorgd op Jan Evertsenstraat 53 1057 BN Amsterdam, wat bij nummer 55 hoorde.

Ik vermoed dat de post voor nummer 53 weer op een ander adres werd bezorgd.. niet fijn als het vertrouwelijke post is en ik weet niet waar dit is gebleven.

Blijkbaar heeft die postbode geen zin in zijn baan..

Graag achterhalen wie dit gedaan heeft. Dit komt te vaak voor.

Ik ben pas tevreden als ik post in mijn brievenbus krijg die voor nummer 53 bestemd is en ook dat post voor andere adressen op het juiste adres wordt bezorgd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Drielinger, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Uw klacht geef ik graag door aan de betreffende afdeling zodat we hierop actie kunnen ondernemen en de bezorger aan kunnen spreken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - PostNL is niet de enige bezorgdienst in Nederland. Kunt u aangeven of de poststukken voorzien waren van een PostNL Port Betaald stempel enof een oranjezwarte streepjescode rechtsonder? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht mdriel

3 maanden geleden - Beste mevrouwmeneer, De post was van post.nl. Met vriendelijke groet, M. Drielinger

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Drielinger, Hartelijk dank voor de aanvullende gegevens. Ik heb inmiddels een melding aangemaakt en doorgezet naar de verantwoordelijke leidinggevende. Die zal dit met de medewerker gaan bespreken zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Mocht het toch opnieuw gebeuren, horen wij zit graag zodat we eventueel verder actie kunnen ondernemen. Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak. Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 september 2018 om 13:32 geantwoord

Geachte mevrouw Drielinger,

Alle klachten die gemeld zijn door mdriel