Klacht: Post wordt op een ander huisnummer bezorgd

op 07 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zaterdag avond om 8 u werd een aan mij geadresseerde brief geopend door de brievenbus gedaan en vandaag! Zondag werd een tijdschrift bezorgd.
Ik woon Asterstraat 43. De postbode is wel altijd laat maar dit is duidelijk verkeerd bezorgd door haar. Het lijkt mij niet moeilijk om een huisnummer goed te lezen en op het juiste adres te bezorgen.

Als ik de post ontvang die aan mij geadresseerd op tijd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Biesot, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me dat uw post op een ander adres is afgeleverd en dat u deze post geopend in uw brievenbus heeft aangetroffen en dat u ook op zondag een tijdschrift heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.. Om hier een melding van te kunnen maken verneem ik graag of deze post en het tijdschrift is voorzien van een oranje streepjescode of de melding PostNL Port betaald? Wij zijn namelijk niet meer de enige postbezorger in Nederland. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Biesot, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:18 geantwoord

Geachte mevrouw Biesot,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Repelsteeltje123456789