Klacht: Post wordt nog steeds te laat bezorgd

op 15 oktober 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na al een klacht te hebben ingediend bij Sandd over het te laat bezorgen van mijn post (stukken werden gemiddeld 2 maanden te laat of niet bezorgd), ben ik nu nog steeds niet tevreden. Krijg nu wel iets frequenter post, maar het is nog steeds ruim 10 dagen te laat. Heb vandaag allemaal stukken in de bus ontvangen die al op/rond 27 september j.l. verstuurd waren. Ik zou een National Geographic hebben moeten ontvangen op 27 september j.l., die werdt dus vandaag pas bezorgd. Ik had gisteren al geklaagd bij Nat. Geo en die vertelde mij dat het magazine gewoon verstuurd was.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als mij post op tijd bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 03 november 2011 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,Mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw incident in behandeling genomen.
Wij gaan er van uit dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.
Mocht dat echter wel het geval zijn laat het ons dan weten.
U kunt contact met ons opnemen middels het e-mailadres: klantenservice@sandd.nl

Alle klachten die gemeld zijn door sariman