Klacht: Post wordt niet ontvangen!! Belangrijk!!

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

Ik ontvang mijn post niet op het volgend adres:

Willem Barentszstraat 18
4702 TE Roosendaal

Mijn werkgever heeft mij belangerijke documenten gestuurd en op aankomst op kantoor werd mij verteld dat de administratie de post al weken geleden op de post heeft gedaan.

Kunt u mij vertellen waar mijn post is gebleven?

Mijn naam is Y. Fekrane, en mijn voor letters zijn Y. Alleen Y. En niets anders.

Graag hoor ik van u zo spoedig mogenlijk.

Met vriendelijke vroet,

Y. Fekrane

Wanneer ik mijn post op mijn adres ontvang te Roosendaal.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Fekrane, Uit uw bericht begrijp ik dat er regluiere post niet door u is ontvangen. Weet u zeker dat deze post door postNL bezorgd wordt? Dit vraag ik omdat er meerdere postinstanties actief zijn. U herkent deze door ons bezorgde post door de frankering of de oranje met zwarte barcode. Omdat briefpost ongeregistreerd is kan ik u spijtig genoeg niet vertellen waar uw post zich precies bevindt. Wel kan ik melding maken van de vermissing. Hiervoor moet ik weten wie precies de afzender is en wanneer de poststukken zijn verzonden. Met deze informatie kan ik een melding uitzetten naar de behandelende postcodegebieden. Ik raad u aan uw afzender te vragen de stukken nogmaals te verzenden. Ik hoop van u te horen met gevraagde de informatie. Mijn excuses voor het ongemak. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Fekrane, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 09:17 geantwoord

Geachte mevrouw Fekrane,