Klacht: post wordt niet meer normaal bezorgt

op 02 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik kreeg eerst gewoon mij post in me brieven bus.
en nu vindt post nl dat ze de post afgeven op een aders??? ik wil me post gewoon in me brieven bus. en niet bij een andere bewoner. het gaat nergens meer over dat jullie zomaar alles gaan lopen veranderen ik kan dan wel in een zorginstelling wonen maar dat wil niet zeggen dat jullie je eigen gang zomaar kunnen gaan ik wil me post in me brieven bus zo als het hoort dus zorg maar dat het weer wordt zo als het was groetjes stefan

dat jullie weer gewoon normaal gaan bezorgen dat is jullie werk

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Hamers, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw post niet correct bij u wordt bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. U geeft aan dat uw post niet correct op uw adres wordt geleverd maar bij andere bewoners. Hier zal ik een melding van maken om dit te verhelpen. Ik wil u vragen om te controleren of de post door PostNL wordt bezorgd, te herkennen aan de stempel links boven op het poststuk en aan de oranje code onderaan het poststuk. Is dit het geval dan ontvang ik graag een reactie met de volgende informatie: om wat voor poststukken het gaat, hoe vaak het gebeurt, het aantal poststukken en het adres waar de poststukken verkeerd worden bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie uw reactie, inclusief de uitgevraagde gegevens, graag tegemoet. Met vriendelijk groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht stefan hamers

8 maanden geleden - het is nu voor de 1 st keer en het gaat om een brief. maar eerst kreeg ik het altijd in me brievenbus

Reactie van de melder van de klacht stefan hamers

8 maanden geleden - maar post nl is toch gewoon verplicht om me post in me eigen brievenbus te doen ?

Reactie van de melder van de klacht stefan hamers

8 maanden geleden - word er eigelijk wel iets mee de klachten gedaan want heb niet het idee dat post nl het serieus neemt of denken jullie laat hem maar lekker zeuren en we hebben er toch schijt aan blijkbaar de nieuwe methode van post nl

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Hamers, U geeft aan dat het tot nu toe één keer is voorgevallen dat post op een ander adres is bezorgd. Zou u ook de overige gegevens willen sturen? - Om welke poststukken het gaat - Het aantal poststukken - Het adres waar de poststukken verkeerd zijn aangeboden - De datum waarop dit is voorgevallen Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht stefan hamers

8 maanden geleden - het gaat om een brief van ron's totaal dog care en het gaat om 1 brief en hij wordt in de brievenbus van siza en de datum weet ik niet meer

Reactie van de melder van de klacht stefan hamers

8 maanden geleden - vandaag weer de post op verkeerde aders bezorgt nu is het een brief van de belastingdienst gaan jullie er nog wat aan doen of blijven jullie schijt aan mij klachten hebben post nl is wel erg aan het worden dacht dat jullie wel iets zouden doen maar het tegen deel wordt steeds waar gemaakt echt belachelijk .

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Hartelijk dank voor reactie. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt dat dit opgelost wordt. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvangen ik graag nog onderstaande informatie van u: - Waren deze zendingen voorzien van een oranje streepjescode en/of PostNL Port Betaald stempel? Een deel van de post van bijvoorbeeld de Belastingdienst wordt niet door PostNL maar door Sandd bezorgd. - Is op 26 januari uw eigen post verkeerd bezorgd? Op welk adres? Of heeft u zelf een verkeerd bezorgde brief ontvangen? Als dit laatste het geval is verneem ik graag van u voor welk adres de brief bestemd was. - Wat bedoelt u precies met: “hij wordt in de brievenbus van siza”? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Hamers, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 februari 2018 om 08:24 geantwoord

Geachte heer Hamers,

Alle klachten die gemeld zijn door stefan hamers