Klacht: post wordt niet doorgestuurd na verhuizing

op 29 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb 42,90 Euro betalld voor een half jaar lang doorzenden van mijn post.
Kreeg al geen post op mijn nieuwe adres. Ben langs mijn oude adres gegaan en zag dat de brievenbusl vol ligtl met post van mij.

Anders mijn geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw van der Linden, Uit uw bericht begrijp ik dat uw post niet goed wordt doorgestuurd. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is, mijn excuses voor het ongemak! Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht: - Wanneer is deze post op uw oude adres bezorgd? - Aan welke naam is deze post geadresseerd? - Wie zijn de afzenders van deze post? - Weet u zeker dat deze post door PostNL is bezorgd? Post bezorgd door PostNL is te herkennen aan de grijs/zwart/oranje regel rechtsonder op het poststuk. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw van der Linden, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 10:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door m8cm97ht