Klacht: post wordt niet bezorgd of veel te laat

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

bij ons wordt sinds begin juli niet bezorgd of komt een week later of helemaal niet of na 19.00 uur dan wordt er post in een droge brieven bus gedaan die helemaal doorweekt is post pakjes komen niet aan er mist al veel post er zijn al meerdere meldingen gedaan maar ik wil wel graag een oplossing en ook een en een oplossing voor als er dadelijk kosten komen voor niet betaalde rekeningen

wij zijn tevreden als we gewoon elke bezorg dag rond de zelfde tijd de post uit de bus kunnen hallen dan zijn wij tevreden en niet de ene dag om 14.00 uur en de andere keer om 17.00 uur of dat er helemaal niet is bezorgd

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 juli 2017 om 13:19 geantwoord

Geachte heer Wesselink,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. In uw bericht geeft u aan dat de bezorging op uw adres sinds begin juli erg onregelmatig verloopt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en dat u een oplossing wenst. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat u gisteren nog telefonisch contact heeft gehad met één van mijn collega’s. Naar aanleiding van dit gesprek is er opnieuw een melding gemaakt bij de bezorgafdeling en zal er actie worden ondernomen. Over de verdere afhandeling van deze melding zal uiterlijk 3 augustus nog contact met uw worden opgenomen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door j wesselink