Klacht: Post wordt niet bezorgd !

op 17 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb eerder in april een klacht ingediend bij post nl.
Ik krijg heel vaak mijn post niet in mijn brievenbus.
En soms zijn het belangrijke brieven.
Ik ben twee keer in probleem gekomen met de UWV en het CJIB, omdat ik me post niet binnen krijg.
Ik wordt hier moe van en dit moet ophouden!

Wanneer ik al mijn post, thuis in de brievenbus krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Madi, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u regelmatig poststukken niet ontvangt. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u: • Heeft u bij deze afzenders nagevraagd of zij hun poststukken via PostNL verzenden? • Wat zijn de verzenddata van de poststukken die u mist? • Mist u naast de poststukken van het UWV en CJIB nog andere stukken? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Madi, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Madi,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Gouwenaar