Klacht: Post wordt door brievenbus gepropt

op 30 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij worden er onderhand moe van dat alle post bij ons door de bus gepropt wordt omdat men te lui is om de klep met één hand open te houden en met de andere hand de post erdoor te schuiven.
Daardoor wordt zelfs een rouwkaart beschadigd ontvangen totaal respectloos!
en om het nog gekker te maken worden de lenzen van mijn vrouw nu niet bezorgd terwijl deze doosjes zo gemaakt worden dat ze erdoor passen.
Sorry maar dit moet écht veranderen!

Postbezorgers horen simpelweg hun werk te doen en dat is de post die aan mijn huisadres wordt bezorgd daar ook onbeschadigd bezorgen en een bericht achterlaten als volgens hun de post niet past.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer van Hout, uit uw bericht begrijp ik dat de postbezorger de post bij u naar binnen propt en de post hierdoor beschadigd aankomt. Dit is zeker niet de bedoeling! Zat er een PostNL stempel of een oranje streepjescode op de betreffende post? Ook hoor ik nog graag van u wanneer u de post bijvoorbeeld beschadigd hebt ontvangen, zodat ik een klacht kan registreren hiervoor en de juiste persoon hier op aan kan worden gesproken. Vriendelijke groet, Klantenservice PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer van Hout, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 04 augustus 2016 om 12:35 geantwoord

Geachte heer van Hout,