Klacht: Post word dagen later pas bezorgd

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De laatste half jaar merk ik steeds dat mijn post in postcode gebied 4102 veel te laat bezorgd word. Soms ontvang ik brief met verzenddatum van 10 dagen eerder. Dit is echt niet fijn.. Ik wacht nu ook al paar dagen op een brief die vorige week donderdag verzonden is en ben er nu echt wel klaar mee. Ik maak er een melding van zodat jullie kunnen kijken waar het fout gaat en dit gewoon opgelost kan worden.

Wanneer me post weer normaal op tijd bezorgd word en niet 10 dagen later of iets dergelijks!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Vermeulen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u post met zoveel vertraging aankomt en dat u nu ook nog op een poststuk wacht. Mijn excuses hiervoor. Hiervan wil ik uiteraard een melding maken. Hiervoor heb ik echter nog wel wat aanvullende informatie nodig. PostNL is namelijk niet meer de enige postbezorger in Nederland. Was deze post voorzien van een oranje streepjes code of de melding Port Betaald? Wanneer heeft u de brief die pas na 10 dagen is aangekomen precies ontvangen en op welke datum is deze verzonden? Kunt u bij de afzender ook navragen of de brief die nu nog onderweg is ook via ons is verzonden? Wie zijn de afzenders van deze post en vanuit welke plaats is de post verzonden? Ik zie u reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Vermeulen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 10:23 geantwoord

Geachte mevrouw Vermeulen,

Alle klachten die gemeld zijn door hoopdathetopgelostword