Klacht: Post weg

op 28 november 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via track and trace zou er een pakje bij mij zijn bezorgd, maar er was niemand thuis. Nu is het pakje onvindbaar en post nl zegt eigenschuld pakje was niet verzekerd dus we doen er niets aan. Ik betaal toch voor het transport nan het pakje?

Wil mijn pakje terug ea een compensatie voor het vermiste goed.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte mevrouw Ritfeld, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Als geadresseerde komt u echter niet in aanmerking voor een vergoeding. Alleen een afzender kan in aanmerking komen voor een eventuele vergoeding, maar dit is niet mogelijk wanneer een pakket zonder aanvullende verzekering is verzonden. Ik wil gerust nog even met u mee kijken als u de barcode van het betreffende pakket zou willen doorgeven, maar ik ben bang dat ook ik u enkel kan adviseren om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte mevrouw Ritfeld, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rachell