Klacht: post weer niet geleverd

op 28 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

meerde malen post/rekeningen niet geleverd!!!

Gewenste Oplossing:

nooit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Van Schaijk, In uw bericht geeft u aan dat uw post niet is aangekomen. Ik kan mij goed voorstellen dat dit voor u heel vervelend is en bied u dan ook mijn excuses aan. Op dit moment kan ik helaas niet achterhalen waarom uw post niet is aangekomen. Alleen zendingen met een barcode kunnen wij stap voor stap volgen. Briefpost heeft dit doorgaans niet. Ik wil daarom graag een melding maken van uw klacht. Om dit goed te kunnen doen ontvang ik graag de volgende informatie van u (ervan uitgaande dat u de geadresseerde bent): - Van welke afzender(s) mist u post? - Wanneer had u deze poststukken precies verwacht? - Om wat voor post gaat het precies (een kaart, een envelop met brief etc.)? In het geval van bankafschriften zou ik ook graag willen weten om welke bank het gaat. - Ontvangt u vaker post van deze afzender niet? Graag hoor ik van u. Als u daarnaast nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: https://www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer van Schaijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2016 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Schaijk,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door davevanschaijk