Klacht: Post wederom niet bezorgd.

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de app van TNT wordt men geïnformeerd over de bezorgdatum van de toegezonden post. De te verwachten post van afgelopen vrijdag en vandaag zaterdag is wederom niet bezorgd. De afgelopen weken evenmin. Het probleem is dat men op maandag ook niets bezorgd, dus afspraken voor maandag worden eerst na de afspraakdatum pas bezorgd.
Op eerdere klachten daarover wordt door TNT totaal niet gereageerd. Zo langzamerhand ziet het er naar uit dat we deze niet presterende organisatie maar eens moeten opheffen. Men weet wel de tarieven tot het absurde op te voeten, maar enige service is totaal afwezig.

Gewenste Oplossing:

Alleen als er eens op een normale wijze bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Spuijbroek, Hartelijk dank voor uw bericht via deze website. Ik begrijp hieruit dat er in de app wordt aangegeven dat u post zou moeten ontvangen, echter wordt deze in de loop van de dagen niet bezorgd. Ik kan mij voorstellen dat dit teleurstellend voor u is en bied u hiervoor mijn oprechte excuses aan. Graag informeer ik u hierover. Waarschijnlijk is er een vertraging ontstaan in het laatste gedeelte van ons bezorgproces en ontvangt u de betreffende poststukken in de loop van de week alsnog. Wanneer u de poststukken na vier werkdagen nog niet heeft ontvangen, wilt u dan opnieuw contact met ons opnemen? Dan kunnen we dan een klacht aanmaken. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door spuybroe@xs4all.nl