Klacht: Post voor mijn deur neergezet niet afgeleverd

op 21 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nog ergste mijn buurmeisje van 4 jaar heeft de verpakking laten vallen ik kreeg van haar vader dat er post is dat de kleine voor mijndeur heeft gevonden.
Ik heb de xenon geprobeerd een van de xenon werk niet naar behoren
Hoe kan nou zo iets gebeuren ik heb niks getekend geen aanteking in post.
Ik de mij product geheel hebben en de kosten van de lamp mogen jullie betalen
De kapotte lamp mogen jullie hebben hij zit nog in de verpakking.

De kosten van de xenonlamp betalen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heer Aslan, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw pakket onbeheerd is achter gelaten. Ik reageer graag op uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket onbeheerd is achtergelaten bij de voordeur. Ik begrijp dat u hierover teleurgesteld bent en bied u mijn excuses aan voor het ontstane ongemak. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een pakket onbeheerd wordt achtergelaten. Ik wil dit per direct voor u melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Zou u hiervoor de 3S-code van het pakket willen sturen? Over eventuele schade of vermissing van het pakket kunt u contact opnemen met de afzender, indien het onverzekerd is verzonden. Zij hebben als opdrachtgever gekozen voor een onverzekerde zending, hierdoor heeft u als geadresseerde geen mogelijkheid om zelf een schadevergoeding aan te vragen. U heeft een overeenkomst met de afzender en de afzender heeft een overeenkomst met ons. De verzender kan dan ook een verzoek tot een schadevergoeding bij ons indienen en in de tussentijd samen met u een passende oplossing zoeken. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Yusuf aslan

2 jaren geleden - Bezorging succesvol 2018-06-05 16:55:00 Zending in het lokale distributiecentrum 2018-06-04 08:02:00 Verzending met lokaal transportbedrijf 2018-06-02 10:05:00 [GMT1] Ingeklaard door de douane 2018-06-02 10:05:00 Aangekomen in het land van bestemming 2018-06-01 14:56:00 [GMT1] Vertrokken vanuit het land van herkomst 2018-05-31 09:00:00 [GMT8] Zending aangekomen bij het postkantoor in het land van herkomst 2018-05-31 07:03:00 Zending geaccepteerd door de vliegtuigmaatschappij 2018-05-30 09:42:19 [GMT8] Zending heeft het magazijn in het land van herkomst verlaten 2018-05-29 15:36:56 [GMT8] Zending bij het magazijn in het land van herkomst 2018-05-29 04:30:19 [GMT8] Zending verzonden 2018-05-29 03:02:38 [GMT8] In afwachting van afhaling door koerier 2018-05-28 05:11:56 [GMT8] Data verstrekt door CAINIAO De traceringsinformatie hierboven is bijgewerkt Bekijk de originele traceringsinformatie Traceringsnummer: LX443537821NL Vervoersbedrijf: AliExpress Standard Shipping Verzendtijd van zending: 2018-05-26 16:12:04 Bestellingsinformatie Bestellingsnummer: 92063530671127 Winkelnaam: buildreamen2 Store Kopersadres: De Ganskuijl 47 A,Amersfoort,Utrecht,Netherlands yusuf aslan 0619497260

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte heermevrouw Aslan, Bedankt voor uw reactie en het sturen van de gevraagde gegevens. Toch heb ik nog even een vraag over uw eerste bericht. Daarin geeft u het volgende aan: Ik heb via Ali Express xenon lampen besteld en heeft koerier voor de deur gezet niet aangebeld of bij de buren gegeven. Ik vraag mij af of uw pakket nu bij de buren is afgeleverd, of dat het voor uw deur is gezet en daarmee onbeheerd is achtergelaten. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Yusuf aslan

2 jaren geleden - Ik vraag mij ook af volgens u is het verhaal niet duidelijk of komt het over bij u dat ik zit te liegen. De pakket lag bij mij voor de deur en ik heb niks getekend en mij buren weten het ook niks stel dat zo was kunnen jullie neem ik aan checken bij wie de pakket is geleverd. Ik heb ook geen aantekening in mijn brievenbus. Als jullie geen moeite willen doen om mijn kosten te vergoeden leg ik bij mij verzekering en gaat niet om geld maar het wijze hoe jullie met mensen om gaan daar balen ik van

Heeft op 21 juni 2018 om 13:51 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Aslan,

Hartelijk bedankt voor de toelichting. Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorger en passende maatregelen treffen om dit in de toekomst te voorkomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Yusuf aslan