Klacht: Post voor anderen wederom bij mij bezorgd

op 21 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hier heb ik twee keer eerder een klacht over ingediend. PostNL beloofde beterschap.
Vandaag ontving ik weer drie brieven voor deze mensen die in een andere straat wonen.
Het huisnummer is hetzelfde als mijn huisnummer maar straat en postcode behoren bij een andere straat.
Op de en elop staat PostNL port betaald en voorbeeld van een coderechtsonder op de envelop, boven de oranje streepjes: N101652F1A253010

Als het nu eens is opgelost....

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw van Rheenen, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat er post op uw adres is bezorgd wat niet voor u bestemd was. Ik begrijp dat u al vaker een klacht hierover heeft ingediend, dus ik wil mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Graag laat ik voor u nakijken waarom dit nog steeds mis gaat. Zou u ons daarvoor het adres willen toesturen van de originele ontvanger van dit poststuk? Heeft u er voor gekozen dit poststuk opnieuw in de brievenbus te doen, of ligt deze nog bij u thuis? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 juni 2018 om 12:39 geantwoord

Geachte mevrouw van Rheenen,

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 21 juni 2018 om 12:48 geantwoord

Ik heb bij mijn vorige klachten al tot twee keer toe de adresgegevens van de originele ontvanger gegeven alsmede de code rechtsonder op de envelop. Dat u steeds opnieuw om dezelfde informatie vraagt, maakt het niet geloofwaardig dat de inhoud van mijn klacht ook werkelijk verwerkt wordt. En dat blijkt: zojuist weer een rekening ontvangen die niet voor mij bestemd is.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlie Sorgdrager