Klacht: Post verzenden met een postzegelcode werkt niet

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zijn inmiddels drie poststukken verzonden met een postzegelcode niet aangekomen en ontvangen door ontvanger!
Ik ben op z’n minst gezegd niet blij hiermee; immers waren het belangrijke poststukken en ben ik benadeeld dmv een boete van het ‘te laat versturen’ van informatie en is een boete van het CJIB verhoogd, hoewel ik bezwaar heb getekend en ingediend alsmede uitstel van betaling heb aangevraagd.
Het derde poststuk was nog belangrijker en de gevolgen van het niet aankomen van dit poststuk zijn nóg groter!

En ja, er is ruim voldoende gefrankeerd!!

Een oplossing?
Dat men ernstig de methode van het verzenden van poststukken met een postzegelcode onder de loep neemt en dit kritisch nader onderzoekt en de uitslag hier meedeelt.
Want ja, ik heb ook geprobeerd contact op te nemen met PostNL via de site, chat en mail, maar kreeg telkens de boodschap: “Wij kunnen niks doen aan verdwenen poststukken.”
Ja ja nou in deze zeker wel!
Het probleem ligt bij PostNL en graag aub zo spoedig mogelijk met een oplossing komen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Burgh, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat deze drie poststukken die u heeft verzonden met een poszegelcode niet zijn aangekomen. Het spijt me ook dat dit zulke nare gevolgen voor u heeft gehad. Mijn excuses hiervoor. Een onderzoek is inderdaad niet mogelijk bij briefpost, omdat er van deze post geen administratie wordt bijgehouden. Als u de brieven voldoende heeft gefrankeerd en juist heeft geadresseerd dan kan ik me niet voorstellen dat dit met de postzegelcode te maken heeft gehad, maar het is uiteraard vreemd dat de post niet is aangekomen. Mocht u het prettig vinden dan kan ik hier wel een melding van registreren. Ik wil u dan vragen om uw adres en telefoonnummer in het privé gedeelte op deze site aan te vullen. Ook ontvang ik graag de adressen waar u de post heen heeft gezonden en op welke data u ze heeft gepost en op welke locatie. Dit kunt u eventueel hier nakijken; https:www.postnl.nllocatiewijzer Ik zie uw bericht graag tegemoet. Als u liever de informatie op een andere wijze doorgeeft dan kunt ook terecht bij onze klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 11:51 geantwoord

Geachte mevrouw Burgh,

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Martine Burgh