Klacht: Post verkeerde adres

op 15 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 september 2017 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schrooten,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw post op verkeerde adressen wordt bezorgd.

Dit is zeker niet de bedoeling en ik wil u daarom mij oprechte excuses aanbieden. Op welke adressen zijn de poststukken bezorgd? Dan maak ik hier een melding voor aan zodat dit met de postbode wordt besproken.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Peterschrooten