Klacht: Post verkeerd of niet bezorgd

op 02 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heel regelmatig wordt mijn post bij buren in de buurt bezorgd of ontvang ik het helemaal niet.

Het zou wel een idee zijn bezorgers te testen op dyslexie want dan kunnen ze misschien wel de straat naam en huisnummers lezen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer Moses, Hartelijk bedankt voor uw bericht, Het spijt me om te horen dat de postbezorging op uw adres niet correct verloopt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Hier wil ik graag een melding van maken. Maar hiervoor heb ik nog aanvullende informatie nodig. Kunt u aangeven op welke datum dit voor het laatst is voorgevallen? En waren deze enveloppen voorzien van een oranje streepjescode of PostNL Port betaald melding? Op welk huisnummer is het precies afgegeven? Kunt u tevens aangeven van welke afzenders u post mist en op welke datum deze post is verzonden? Geven de afzenders ook aan dat het via ons is verzonden? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Elkan

3 weken geleden - De laatste gemaakte fout was afgelopen woensdag. Post van de buren sjoelplein 6 lag op mijn mat. Ik heb dat toen bij hun in de brieven bus gedaan wat voor kleur of verzendmethode weet ik dus niet.. het was post van UMCG het ziekenhuis in Groningen. Maar de huisnummering hier is niet heel duidelijk maar als de post bode een beetje oplet zou het al beter gaan.... De pakket dienst doet het altijd wel goed ! Post van mij komt regelmatig bij mensen uit "het hofje" of van de Nieuwstraat 7. En deze buur verdenk ik ook van verduisteren van post stukken.. alles wat niet te herkennen is als een brief komt hier geregeld niet aan.. Dit gebeurt meerdere keren per maand helaas. Exacte gegevens heb ik op het moment verder niet. Zal er dan op moeten leren eerst volgende keer.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:39 geantwoord

Geachte heer Moses,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de postbezorging op uw adres zo moeizaam verloopt. Wilt u de eerstvolgende keer controleren of de poststukken voorzien zijn van een oranje streepjescode en/of PostNL Port Betaald stempel en hierover contact met onze klantenservice opnemen? We kunnen dan direct actie voor u ondernemen. Omdat ik op dit moment niet honderd procent zeker weet of de poststukken door PostNL zijn bezorgd kan ik de bezorger hier nog niet op aan laten spreken.

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:01 geantwoord

Ik kan u garanderen dat het door postnl word bezorgd...

Alle klachten die gemeld zijn door Elkan