Klacht: post verkeerd bezorgen

op 24 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onze post wordt regelmatig verkeerd bezorgd bij het verkeerde huisnummer.

Vaak niet

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Groenewold, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat uw post op een ander adres is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich hier zorgen om maakt. Graag verneem ik van u op welk huisnummer uw post precies terecht is gekomen en op welke datum dit voor het laatst is gebeurd? Ook hoor ik graag of er op de poststukken de melding PostNL Port betaald vermeld staat of dat er een oranje streepjescode op de envelop zichtbaar is? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht dippaz

4 jaren geleden - DE laatste keer dat de post op verkeerd is bezorgd, was op zaterdag 15 april en dat was weer op nummer 49. En op de poststukken staat de melding PostNL. hopend u hier voldoende mee te hebben geinformeerd. Met Vriendelijke groet. J.H.Groenewold

Heeft op 24 april 2017 om 17:49 geantwoord

Geachte heer Groenewold,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Inmiddels heb ik voor u actie ondernomen en heb ik de situatie neergelegd bij de leidinggevende van de betreffende postbezorger. Deze zal dit uiterlijk 03-05 besproken hebben met deze persoon. U ontvangt hier verder geen reactie op, maar ik wil u wel vragen om het de komende tijd even in de gaten te houden. Mocht het onverhoopt toch weer fout gaan, dan horen we dit uiteraard graag van u. Uiteraard wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dippaz