Klacht: Post verkeerd bezorgd en post niet bezorgd

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al meerdere malen hebben wij gemerkt dat we de laatste tijd post van de buren krijgen of dat de buren post van ons krijgt. Maar nog erger…. dat we sommige poststukken helemaal niet krijgen.

Dat we geen post van de buren krijgen en dat de buren niet onze post krijgen. Maar vooral ook dat we merken dat sommige poststukken helemaal niet aankomt bij ons.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Maas, Uit uw bericht begrijp ik dat poststukken niet correct bezorgd worden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. U weet zeker dat PostNL de poststukken bezorgd? Dit herkent u door de oranje barcode aan de onderkant. Dit vraag ik omdat er meerdere postinstanties actief zijn. Mocht dit het geval zijn ontvang ik graag ook nog de postcode en huisnummer waar de poststukken verkeerd bezorgd zijn. Kunt u mij ook vertellen van welke afzender u post verwacht maar niet gekregen hebt? Ook graag wanneer u deze precies verwachtte. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Maas, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 09:10 geantwoord

Geachte heer Maas,