Klacht: Post verkeerd bezorgd

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Leusink, Erg vervelend om te vernemen dat u al meerdere malen post ontvangt van uw buren op huisnummer 9. Ik kan me voorstellen dat u dit niet op prijs stelt en bied u daarom mijn excuses aan. Ik wil hier graag een melding over doorzetten zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden en we zo herhaling kunnen voorkomen. Hiervoor heb ik echter wel wat extra informatie nodig. Kunt u aangeven wanneer dit voor de laatste keer heeft plaatsgevonden en of het om post ging dat door PostNL bezorgd wordt? Dit kunt u herkennen aan de oranje streepjescode rechts onder de envelop of het PostNL logo. We vragen dit altijd na omdat ook andere bedrijven post bezorgen. Is de post inmiddels op het juiste adres? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Leusink, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht E.Leusink

8 maanden geleden - ik ben inmiddels gebeld en het is opgelost, dat geldt voor alle drie de klachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Leusink,

Bedankt dat u dit nog even laat weten. Ik ben blij om te horen dat het inmiddels is opgelost. Ik hoop dat het vanaf nu ook allemaal weer goed zal gaan met de bezorging van de post.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door E.Leusink