Klacht: Post verkeerd bezorgd

op 28 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in een appartement op Leeuwerikhof 56 in Oss. Ik ontvang geregeld post van appartement Leeuwerikstraat 56 in Oss.
Al meerdere malen kenbaar gemaakt. Eenmaal wilde een manager op de koffie komen, Ik zit niet te wachten op koffie visite, maar op correcte bezorging. Vraag me af of mijn post bij Leeuwerikstraat 56 wordt bezorgd??? Zij heeft niks met mijn post te maken en ik niet met dat van haar.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik enkel post voor mijn eigen adres ontvang en toezegging dat mijn post niet elders bezorgd word. Ik ben allergisch voor bloemen maar een excuus vind ik op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw van Schaik, In uw bericht geeft u aan dat u post heeft ontvangen die niet voor u bestemd is. Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Ik zie dat er in 2014 voor het laatst een klacht is doorgegeven over post die in de verkeerde straat is afgeleverd. Heeft dit recent nog plaatsgevonden? En gaat het inderdaad om poststukken die door PostNL zijn afgeleverd? Naast PostNL zijn er namelijk meerdere bedrijven die de post verzorgen. Zo ja, wie zijn de afzenders van deze poststukken en wanneer is dit precies voorgekomen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Vissekom77

1 maand geleden - Goedemiddag, Dank voor uw bericht. Ik werk zelf bij depostBode en heb als eerste actie gecheckt wat voor logo er op de brief te zien was: postnl. Ik ken 1 vaste postbezorger in onze wijk persoonlijk, Stefan, die maakt die fout echt niet. Die zal toen wel vrij geweest zijn. Er hangt zelfs 1 a4 op Het raam boven de brievenbussen "leeuwerikhof". Het gaat niet alleen bij mij mis, maar ook bij mede flat genoten. En ja ook recentelijk, waarna ik heb besloten een mail te sturen, maar dat ging niet op de website van postnl. Extra frustratie. Jullie dienstverlening / gebruik van jullie website laat behoorlijk te wensen over. Helaas data kan ik niet meer noemen. Ik hoop alleen dat mijn post niet bij die Durmus wordt bezorgd, zij gaat daar niet netjes mee om weet ik uit ervaring van 3 jaar geleden. Vandaar ook dat ik nu niet heel vriendelijk kan zijn: bezorgd om mijn post. Succes met oplossen. Mvg. J. van Schaik

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 september 2017 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Schaik,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik snap dat u zich zorgen maakt om uw eigen post gezien u post van de Leeuwerikstraat 56 ontvangt. Ik kan niet nagaan of uw post verkeerd is bezorgd, maar als u post mist van een bepaalde afzender kunt u hierover een klacht indienen. Hiervoor is het, zoals u weet, nodig om er zeker van te zijn dat PostNL verantwoordelijk is voor de bezorging en op/rond welke datum de post bezorgd had moeten worden.

Voordat de postbode de deur uit gaat met de post, zorgen de medewerkers op het sorteercentrum ervoor dat de post op de goede volgorde ligt voor de bezorging. Dit zou daarom niet alleen een fout van de postbode kunnen zijn, maar ook van de medewerkers op het postkantoor.

Ik wil u daarom vragen om contact op te nemen wanneer u post van een verkeerd adres heeft ontvangen. Op die manier kan een leidinggevende uitzoeken wat er fout is gegaan om dit in de toekomst te voorkomen. Gezien u de benodigde informatie op dit moment niet aan kunt leveren, wil ik u vragen om dit in de gaten te houden. Natuurlijk hoop ik dat alles goed zal gaan. Zo niet, dan horen wij dit graag van u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 28 september 2017 om 21:46 geantwoord

Ik begrijp als geen ander deze oplossing. Maar ik weet niet altijd van wie ik wanneer post ga krijgen dud post missen doe ik dan niet zomaar. Maar goed ik begrijp de moeilijkheid hierin, maar ik kon niet voor \"ja\" kiezen want dan zou ik liegen. Dank voor uw moeite en prettige dag mvg J. Van Schaik

Alle klachten die gemeld zijn door Vissekom77