Klacht: Post verdwijnt

op 17 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb rond 15 maart een kapotte 50 euro verstuurd met een kopie van mijn rijbewijs en een formulier naar dnb naar 4 weken niets gehoord te hebben toch maar een klacht ingediend. De dnb heeft het tot de puntjes uitgezocht en het is bij hun niet aan gekomen beweerd men. Dus zou dit betekenen dat het verdwenen is tussen het postkantoor in hoogezand en de brievenbus van de dnb. Het gaat me niet zo zeer om het geld maar meer het idee dat men kopie van men rijbewijs er in zit. Ik heb nog nooit problemen gehad met postnl maar baal nu wel dat er zo onzuinig met de post word omgegaan. En er word een onderzoek ingesteld maar omdat het geen tracker post is moet ik nergens vanuit gaan. Sorry maar door de grote naam ga ik er toch vanuit dat het goed komt. Ik ben positief ingesteld maar het moed zakt naar men schoenen als ik eraan denk dat ik nooit meer iets hoor.

Dat mijn post boven water komt. En op een of andere manier word gecompeceerd.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 april 2020 om 15:04 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor het feit dat deze envelop met geld en een kopie van uw rijbewijs niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Briefpost niet verzekerd bij schade of verlies. Ik heb niet de mogelijkheid om u hiervoor compensatie aan te bieden. Wij raden ook af om geld via de post te versturen, wat uiteraard niet wegneemt dat het een kwalijke zaak is, dat dit is voorgevallen. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden. Om deze reden heb ik niet de mogelijkheid om te achterhalen wat de oorzaak hiervan is geweest. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een klacht voor u is aangemaakt. U zal hier verder geen reactie over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. Mocht de zending of het kopie van het rijbewijs worden gevonden, zullen wij altijd proberen om deze nog af te leveren. Er is een speciale afdeling die dit nakijkt. Mocht niet mogelijk zijn, worden documenten vernietigd.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door onlymeisje