Klacht: Post van verschillende instanties worden niet ontvangen

op 18 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 september 2017 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Kilic,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat u meerdere belangrijke poststukken niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier heel erg zorgen over maakt.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hiervan reeds telefonisch een melding van is gemaakt bij onze klantenservice. De leidinggevende op het bezorgkantoor is hiervan op de hoogte gebracht en die heeft dit inmiddels besproken met de medewerkers en zal de bezorging op uw adres de komende tijd extra in de gaten houden. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden is de oorzaak van de vermissing niet te achterhalen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door HKilic