Klacht: Post van straat wekelijks in mijn brievenbus

op 17 oktober 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kom regelmatig thuis dat er post van mijn buren in mijn brievenbus ligt. Ik ben het ondertussen een beetje zat om het werk te doen van de postbode ik heb hier eerder over geklaagd en toen is het netjes opgehaald en beloofd dat het niet meer zou gebeuren, dit is helaas niet het geval! Wekelijks vind ik post van verschillende huisnummers in mijn straat 1 of 2 brieven maar vandaag is voor mij de druppel, post van 6 verschillende buren in mijn brievenbus en geen post voor mijn huisnummer, ik ben het zat om een dump adres te zijn voor een luie postbode!!

Dat de postbode die mijn huis als dumpadres gebruikt niet meer in mijn straat werkt, laat in onze straat een postbode werken die zijn werk serieus neemt. Ik ga niet meer het werk van de postbode doen zodat hij snel klaar is met zijn werk. En ik na een dag werken zijn werk mag afmaken!!!!!! Hij komt het maar ophalen want vanaf nu ga ik voor elk verkeerd geleverd briefje van Sandd een klacht in dienen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 03 november 2011 om 12:21 geantwoord

Beste heer,Mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw incident in behandeling genomen.
Wij gaan er van uit dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.
Mocht dat echter wel het geval zijn laat het ons dan weten.
U kunt contact met ons opnemen middels het e-mailadres: klantenservice@sandd.nl

Alle klachten die gemeld zijn door tirza