Klacht: post van buurman

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 september 2018 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Saccol,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u post van uw buren ontvangt. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet de bedoeling dat u de post van uw buren ontvangt. Daarom heb ik een melding voor u uitgezet naar de leidinggevende van de postbode en zal dit met de postbode besproken worden.

Zou u de poststukken bij uw buren willen afleveren? Ik wil u alvast vriendelijk bedanken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Puntamarina