Klacht: Post van buren

op 06 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We ontvangen zeer regelmatig post van verschillende buren, het lijkt erop dat de bezorger het dan makkelijker vindt om van 3 adressen bij ons in de bus te doen zodat wij het verder voor hem bezorgen.
Nu is het te hopen dat alle buren het netjes bij elkaar afleveren, vooral als het om belangrijke post gaat, maar hier is eigenlijk de bezorger verantwoordelijk voor toch..

Gewenste Oplossing:

Als we al onze post rechtstreeks van de bezorger hier in de bus ontvangen en geen post welke eigenlijk bestemd is voor meerdere andere adressen hier in de straat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw van den Boer, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat de bezorger regelmatig post voor verschillende buren bij u in de brievenbus stopt. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Waren de poststukken voorzien van een PostNL Port Betaald aanduiding en/of een streepjescode rechtsonder? - Voor welk(e) huisnummer(s) was de post bestemd? - Op welke datum is dit voor het laatst gebeurd? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw van den Boer, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 februari 2018 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van den Boer,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door famvdb