Klacht: Post uit Polen niet aangekomen op adres

Redbad Klynstra-Komarnicki op 02 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo, ik wacht op een brief met inhoud dat aangetekend verstuurd is vanuit Polen:
pakket nummer RR172002012PL met adres:
Redbad Klynstra-Komarnicki
Archangelkade 15,
1013BE Amsterdam

Maar is nooit aangekomen.
Op de poolse track&trace site staat: afgeleverd: Amsterdam Mail Centre en dat was op 9 maart.

De poolse post zegt dat het bij hun als afgeleverd staat dus kunnen ze niet vaststellen waar de brief is blijven steken?
Het is een belangrijke brief met een simkaart die ik hier nodig heb.
Kan de brief alsnog afgleverd worden op het vermelde adres?
Of kan het zelf ophalen bij het Amsterdam Mail Centre? Ik heb echter nietg kunnen achterhalen wat het adres van dat Centre is.
Kun u mij schrijven wat ik in deze situatie kan doen. Ik heb de brief met spoed nodig!

Groet,
Redbad Klynstra-Komarnicki.

Ik ontvang graag zo snel mogelijk de brief of informatie waar de brief af te halen is.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Klynstra-Komarnicki, Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u zending uit het buitenland nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. Hierover het volgende. Mijn excuses voor het ervaren ongemak. In Nederland is RR172002012PL verder gegaan als 3SRIMV6710492. Om te kijken of ik verder actie voor u kan ondernemen, ontvang ik graag een specifieke beschrijving van de inhoud/verpakking van deze zending en wie de afzender is. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Klynstra-Komarnicki, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 april 2018 om 18:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Klynstra-Komarnicki,

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door