Klacht: Post uit de envelop gehaald

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Jongenelen, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te te horen uw post leeg is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij van wordt. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wil hier graag een melding van maken, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Daarvoor wil ik u een paar vragen stellen: - wanneer heeft u deze brief verstuurd? - wat is het volledige adres van de geadresseerde? - hoe waren de sieraden verpakt? Wanneer de inhoud duidelijk herkenbaar en specifiek is, kan er onderzoek gedaan worden naar de vermiste inhoud. Hiervoor heb ik u een navraagformulier gestuurd. U kunt vanaf vijf werkdagen na verzending (tot uiterlijk 12 maanden na verzending) ons vragen om een onderzoek op te starten. Ik stuur u daarvoor in de bijlage een formulier toe. Deze stuurt u naar: PostNL afdeling Navragen, Antwoordnummer 6299, 8900 VC te Leeuwarden. Nadat wij uw formulier hebben ontvangen, ontvangt u binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging. Wij informeren u zo spoedig mogelijk (in ieder geval binnen 4 weken) over de uitkomst van het onderzoek. Wanneer we uw zending achterhalen, sturen we deze naar u terug. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Jongenelen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:20 geantwoord

Geachte mevrouw Jongenelen,

Alle klachten die gemeld zijn door Le chique