Klacht: Post uit de brievenbus gevallen

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonouders zijn op vakantie en ik ga dus om de dag even langs om te checken of alles nog in orde is.
Toen ik gisteren aankwam lag er een kaartje voor het huis van de buurman, geadresseerd aan mijn schoonouders.
Van het reisbureau, of de vakantie goed veelopen was enz.
Handig als dat op straat ligt….
Kunnen mensen met de verkeerde bedoelingen in ieder geval zien dat daar niemand thuis is!
Dit alles doordat de post niet normaal in de brievenbus gedaan is, maar er half uit hangt.
(Gaat om een jaren 30 woning waarbij de brievenbus in de gevel verwerkt zit, deze was verder helemaal leeg dus niet het geval dat er niets meer bij paste.)

Gewenste Oplossing:

Als de post gewoon "zorgvuldig" in de bus gedaan wordt zodat er niets verdwijnt!
Ook zou het handig zijn als post nl gewoon te bereiken is via mail (heb gebeld maar er waren 15 wachtende voor mij).
Na 18.00u waren ze alleen bereikbaar via Twitter.....
En de site gaf al 2 dagen storing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer van den Hout, Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te horen dat u deze kaart voor uw schoonouders op straat heeft aangetroffen en dat u onze klantenservice niet heeft kunnen bereiken. Mijn excuses hiervoor. PostNL is echter niet meer de enige bezorgdienst in Nederland. Kunt u aangeven of deze kaart was voorzien van een oranje streepjescode of PostNL Port betaald melding? Zo ja, Is het adres dat u privé heeft ingevuld uw adres of het adres van uw schoonouders? Mocht dit uw adres zijn dan zou ik het adres van uw schoonouders graag nog ontvangen voor het maken van een melding. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht MartijnvandenHout

1 maand geleden - Goeiemiddag, Het kaartje was voorzien van een stempel van post nl.... Het adres van mijn schoonouders os billitonstraat 10, 5014cc in Tilburg. Bedankt voor de reactie! Mvg Martijn van den Hout

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer van den Hout, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik wil graag een klacht voor u indienen, zodat een leidinggevende dit kan bespreken met bezorger. Op die manier kan er voorkomen worden dat er niet opnieuw post buiten zal worden achtergelaten. U heeft een mobiel nummer genoteerd. Kunnen wij u bellen voor de verdere afhandeling van deze klacht? Zo ja, op welk tijdstip bent u dagelijks het beste bereikbaar? Als u liever heeft dat uw schoonouders hierover worden gebeld, ontvang ik graag hun mobiel nummer en het tijdstip waarop zij graag gebeld willen worden. Kunt u aangeven wat u met het kaartje van het reisbureau heeft gedaan? Heeft u dit kaartje bijvoorbeeld nog in uw bezit of alsnog bij de buren bezorgd? Voor welke buren was dit kaartje bestemd? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van den Hout,

Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging op het adres van uw schoonouders niet goed verloopt. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en de verantwoordelijke medewerker hierop aanspreken en zal erop toezien dat de bezorging zal verbeteren. Ik ga er vanuit dat de bezorging weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door MartijnvandenHout