Klacht: Post uit buitenland tracknummer LP920086084GB

op 11 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg steeds dit melding te zien op Royal Mail en die verwijzen mij naar post NL geven aan dat het fout bij hun ligt:

Item has left the overseas International Processing Centre

Netherlands

Wanneer mijn packet binnen is

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 mei 2020 om 09:40 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag meer informatie wilt over de status van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten binnen Nederland en vanuit het buitenland kan langer duren dan gebruikelijk, ik kan tot mijn spijt niet inschatten wanneer uw pakket afgeleverd zal worden.

Ik raad u aan de status in de gaten houden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Wanneer uw pakket verwerkt is (op dit moment nog niet) verschijnt meer informatie in beeld.

PostNL Klantenservice

Heeft op 13 mei 2020 om 09:38 geantwoord

Hoelang gaat het nog duren dan? Ff wat duidelijker informatie aub

Alle klachten die gemeld zijn door Alperen38