Klacht: Post te laat ontvangen

Marga Goijert op 20 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al zeker een half jaar last van te late postbezorging. Ik heb het idee dat de bezorger post opspaart en dan in 1 keer bezorgt. Het is nl 9 vd 10 keer zo dat ik in de app zie dat er post bezorgd moet zijn en het dan dagen later oas echt bezorgd wordt. Ik vind dit een slechte zaak.

Gewenste Oplossing:

Een berisping aan de desbetreffende postbezorger en contact met mij hoe ze dit gaan oplossen en nog belangrijker, in de toekomst gaan voorkómen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 december 2021 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik u telefonisch niet bereikt. Daarom heb ik u per e-mail een reactie gezonden. Mocht de kwaliteit van de bezorging niet voldoende verbeteren dan kunt dat in een reply op mijn e-mail laten weten zodat we verdere actie kunnen ondernemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marga Goijert