Klacht: Post te laat ontvangen

Marga Goijert op 20 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb al zeker een half jaar last van te late postbezorging. Ik heb het idee dat de bezorger post opspaart en dan in 1 keer bezorgt. Het is nl 9 vd 10 keer zo dat ik in de app zie dat er post bezorgd moet zijn en het dan dagen later oas echt bezorgd wordt. Ik vind dit een slechte zaak.

Een berisping aan de desbetreffende postbezorger en contact met mij hoe ze dit gaan oplossen en nog belangrijker, in de toekomst gaan voorkómen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 december 2021 om 15:52 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft de postbezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik u telefonisch niet bereikt. Daarom heb ik u per e-mail een reactie gezonden. Mocht de kwaliteit van de bezorging niet voldoende verbeteren dan kunt dat in een reply op mijn e-mail laten weten zodat we verdere actie kunnen ondernemen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marga Goijert