Klacht: post te laat bezorgt

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een klacht dat mijn order een dag te laat werd bezorgt. Hij zou gister binnenkomen, maar helaas pas vandaag.

Gewenste Oplossing:

gewoon op tijd bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 17:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schaake,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw order met een dag vertraging is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Graag geef ik u een toelichting.

We streven er uiteraard naar om alle zendingen de eerstvolgende bezorgdag te leveren, bij het overgrote deel van de pakketten en brieven lukt dit. In enkele gevallen lukt dit helaas niet en kan er vertraging ontstaan. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met het aanlever- of sorteerproces waardoor een pakket of poststuk niet op tijd mee kan met de bezorger. We kunnen levering de volgende dag dan ook niet voor honderd procent garanderen. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jolan1977