Klacht: Post stuk uit buitenland

op 12 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Poststuk uit buitenland niet bezorgt.

In 1e instantie pakket 2 maanden bij douane.

Daarna zou pakket bezorgt worden op zaterdag thuis gebleven. Ineens werd het maandag toen niet thuis ivm met werk. Pakket zou afgeleverd worden bij afhaal punt. Niet daar aangekomen.

Klacht imgediend ik zou terug gebeld of per mail over verdere gang van zaken.

Hoor niets zelf weer bellen. Blijkt pakket in Schiedam te staan. Reden uw adres is niet bekend bij ons. Of ik de buitenlandse leverancier even opdracht wil geven om adres.door te geven.

Het adres is bekend hebben voor mijn deur gestaan en brief van post no om gegevens aan te leveren over de zending staat ook adres op.

Ik weet het niet meer.

Bezorgcodes

Lx321961378nl

3slgat3060055

Gewenste Oplossing:

Wanner pakket bezorgt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 februari 2018 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van den Born,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u nog niet meer informatie over uw pakket heeft en dat deze nog niet bezorgd is. Graag reageer ik op uw bericht.

Naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice zie ik dat er een onderzoek gestart is omdat uw pakket niet bij de betreffende afhaallocatie aanwezig zou zijn. Mijn collega heeft u hier op 9 februari over geprobeerd te bellen en een voicemail ingesproken.

Volgens de laatste scans is uw pakket op 30 januari retour afzender gestuurd. Het is niet mogelijk om dit proces tegen te houden of om ervoor te zorgen dat het pakket nogmaals bij u bezorgd zal worden, zodoende raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie. De exacte reden van retour staat namelijk op het pakket zelf vermeld, zodoende kan de afzender u hier meer over vertellen en een passende oplossing met u treffen. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Patrickvdborn