Klacht: Post steeds niet bezorgd

op 29 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben nu al 3 maanden bezig met post no om gewoon me post te laten bezorgen na elke klacht gaat het een paar dagen goed nu al weer 2 weken
Niks gaat om een kaart voor me dochter met daarin geld niet heel slim maar komt van familie die niet in staat zijn om het naar der toe te brengen en een brief van me werk welke nu dus zogenaamd 2 tot 3 weken onder weg is heel apart en steeds iemand die wil komen praten ik heb geen zin om na maanden steeds te praten ik wil me post verder helemaal niks

Bezorg gewoon mijn post

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Koppenaal, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat de bezorging van uw post weer niet goed is gegaan. Ik snap dat u hier niet tevreden over bent. Ik wil dit graag voor u melden. Kunt u daarvoor aangeven hoeveel poststukken u mist, en wie de afzenders zijn? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Andreanasira

4 maanden geleden - Hallo Ik mis post van drechtwerk Een kaart uit Limburg En weer van de belasting eerder werd gezecht gezocht die bezorgen wij niet belasting gebeld maar die zegen wat is dit nu weer wij werken wel met post nl dus weet niet waar het iedere keer blijf maar leuk is anders uit me hoofd gaat het nu toch al om zeker 6 poststukken kan zelf nog op lopen wil dit gewoon opgelost hebben Groeten andrea

Heeft op 10 juli 2017 om 10:35 geantwoord

Geachte mevrouw Koppenaal,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik kan me voorstellen dat u zich hier heel erg zorgen om maakt. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat hier een klacht over is opgemaakt. Ik hoop dat het nu spoedig beter zal gaan en dat u alle post weer correct zal ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andreanasira