Klacht: post pakket niet bezorgd

op 24 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

vrijdags voor 5 uur pakket op de post dindagavond om 2100 uur nog niet bezorgd

weet ik niet

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hammie16

1 jaar geleden - donderdagavond nog steeds geen pakketje ontvangen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw de Ronde, Uit uw bericht begrijp ik dat er op de vrijdag een pakket is verzonden welke de dinsdag er op nog niet is bezorgd. Is het pakket inmiddels bij de ontvanger bezorgd? Zo niet, dan hoor ik dit graag en dan ontvang ik graag van u de trackingcode van dit pakket, zodat ik kan kijken wat er eventueel mee aan de hand kan zijn. Bent u de afzender of de ontvanger van dit pakket? In afwachting verblijf ik Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 30 mei 2016 om 11:03 geantwoord

Geachte heer, mevrouw de Ronde,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door hammie16