Klacht: Post paket is onterecht retour verzonden

op 04 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Beste Meneer Harmsen, Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket onterecht retour verstuurd is. Graag geef ik een reactie. Ik vind het spijtig om te horen dat dit pakket niet bij u bezorgd kon worden. Onze bezorgers maken vaak de scan adres onjuist omdat ze weinig andere opties hebben. Er kan dus ook een andere reden zijn. De exacte reden staat op het pakket zelf vermeld. Het pakket is nu onderweg naar een afdeling van ons omdat de afzender geen retour adres op het pakket heeft gezet. Ik raad u dan ook aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan contact met ons opnemen en proberen het pakket weer in zijnhaar bezit te krijgen. Mocht de reden van retour onterecht zijn, dan kan de afzender dit bij ons aankaarten. Mocht u nog verdere vragen hebben hierover, dan kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice. Mijn collega's reageren doorgaans sneller op uw berichten. U kunt ze hier vinden: http:www.postnl.nlklantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 september 2018 om 15:21 geantwoord

Beste Meneer Harmsen,

Heeft op 04 september 2018 om 15:29 geantwoord

De geadreseerde is op vacantie.
Dus kan ik nu niks.
De trac en trace code heb ik toch.
Dus gewoon op sturen dat pakket

Alle klachten die gemeld zijn door Harmar71