Klacht: post opengemaakt en inhoud eruit gehaald

op 19 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hedenmiddag 5 okt 2016 haal ik mijn post uit het afgesloten postkastje het bleek dat de post is opengemaakt en de inhoud 3 waardebonnen van de postcode loterij eruit zijn gehaald ook een Postcodeagenda is opengemaakt.

een vergoeding voor de waardebonnen en een onderzoek naar deze diefstal , het lijkt er n m op dat er al eerder post niet bezorgt is van de postcode loterij ( contact gehad met postcode loterij hierover ) daarom kreeg ik na een klacht de agenda en waardebonnen) die dus nu door middel van de post openmaken ontvreemd zijn. diefstal dus.ga ook aangifte doen bij de politie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht reihofman@outlook.com

1 maand geleden - Tot nu toe nog niks gehoord

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Hofman, Bedankt voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u geopende post heeft ontvangen zonder inhoud. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos over bent. Allereerst mijn excuses hiervoor. Voordat ik een melding maak bij de afdeling postbezorging wil ik u vragen of de betreffende poststukken door ons zijn afgeleverd. Onze post is herkenbaar aan: PostNL postzegel, stempel PostNL port betaald, rode stempel (van een frankeermachine) en oranje streepjescode in de rechter onderhoek. Waren deze kenmerken aanwezig? Kunt u tevens aangeven of de beschadigde post voorzien was van een excuusbrief? Ik verneem het graag van nu. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Hofman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 oktober 2016 om 11:33 geantwoord

Geachte mevrouw Hofman,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door reihofman@outlook.com