Klacht: post opengemaakt en inhoud eruit gehaald

op 19 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hedenmiddag 5 okt 2016 haal ik mijn post uit het afgesloten postkastje het bleek dat de post is opengemaakt en de inhoud 3 waardebonnen van de postcode loterij eruit zijn gehaald ook een Postcodeagenda is opengemaakt.

Gewenste Oplossing:

een vergoeding voor de waardebonnen en een onderzoek naar deze diefstal , het lijkt er n m op dat er al eerder post niet bezorgt is van de postcode loterij ( contact gehad met postcode loterij hierover ) daarom kreeg ik na een klacht de agenda en waardebonnen) die dus nu door middel van de post openmaken ontvreemd zijn. diefstal dus.ga ook aangifte doen bij de politie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht reihofman@outlook.com

1 maand geleden - Tot nu toe nog niks gehoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Hofman, Bedankt voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u geopende post heeft ontvangen zonder inhoud. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos over bent. Allereerst mijn excuses hiervoor. Voordat ik een melding maak bij de afdeling postbezorging wil ik u vragen of de betreffende poststukken door ons zijn afgeleverd. Onze post is herkenbaar aan: PostNL postzegel, stempel PostNL port betaald, rode stempel (van een frankeermachine) en oranje streepjescode in de rechter onderhoek. Waren deze kenmerken aanwezig? Kunt u tevens aangeven of de beschadigde post voorzien was van een excuusbrief? Ik verneem het graag van nu. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Hofman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 oktober 2016 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hofman,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door reihofman@outlook.com