Klacht: Post opengemaakt door jullie medewerkers

op 28 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg vandaag een kaart. De enveloppe was opengemaakt en het lintje dat om de kaart heen hoort te zitten was losgemaakt. Er zat verder niks van waarde in, maar degene die mijn post heeft opengemaakt weet nu wel mooi dat ik niet thuis ben op een bepaalde dag vanwege deze uitnodiging van een bruiloft. Bovendien, als er wel iets van waarde in had gezeten was het nu weg geweest. Dit is al de 2e keer dat het gebeurt bij mij. Ga alsjeblieft jullie medewerkers beter controleren want dit is niet normaal.

Gewenste Oplossing:

Er kan niks aan gedaan worden, het kwaad is al geschiedt. Maar ik zou het fijn vinden als dit niet meer gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Osterloh, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u een geopende envelop heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken. Omdat van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, kan ik helaas niet nagaan wat er precies misgegaan is en waar dit gebeurd is. Wel maak ik graag een melding hiervan om de postbezorging op uw adres in de gaten te houden en te verbeteren. Kunt u aangeven of bij de zending een excuusbrief was gevoegd en wat de naam en woonplaats van de afzender is? Zodra ik deze informatie van u heb ontvangen ga ik ermee aan de slag. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Osterloh, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Osterloh,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door K. Osterloh