Klacht: Post opengemaakt (bubbeltjesenveloppe)

op 15 augustus 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb particulier een spel voor de Playstation 4 van iemand overgenomen.
Deze is per post verstuurd in een bubbeltjesenveloppe.
De enveloppe is pas na 1 week aangekomen, zonder inhoud.
De enveloppe is aan de zijde tegenover de plakrand geopend.
Dit is gedaan met naar mijn mening een snijdende beweging.

Dat het een week duurde voor de post om aan te komen vond ik al enigszins vreemd. Tot mijn verbazing bleek de enveloppe dus leeg te zijn.

Ik zou graag een compensatie ontvangen voor de kosten van het spel.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 15 augustus 2015 om 12:18 geantwoord

Geachte heer Lourens,

Hartelijk bedankt voor uw melding en het sturen van aanvullende informatie. Ten eerste mijn excuses voor het feit dat u deze zending beschadigd heeft ontvangen en dat de inhoud ontbreekt.

Ik heb hiervan een klacht opgemaakt om de bezorging op uw adres extra in de gaten te houden. Helaas kan ik de oorzaak van deze vermissing en schade helaas niet voor u achterhalen, omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden. En dergelijke zendingen zijn niet verzekerd bij schade of verlies. Maar omdat de inhoud zodanig herkenbaar is en deze binnen Nederland is verzonden kan de afzender contact opnemen met onze klantenservice en een formulier bij ons vragen om een onderzoek in te laten stellen om na te gaan op dit Playstation spel wellicht bij ons is terug gevonden.

Heeft op 05 september 2015 om 08:55 geantwoord

Bert Lourens

Reactie van de melder van de klacht B_L_

5 jaren geleden - Samen met de teamcoach van PostNL ben ik tot een passende oplossing gekomen welke de gemaakt kosten dekken. Hartelijk dank voor de goede service. Met vriendelijke groet, Bert Lourens

Alle klachten die gemeld zijn door B_L_