Klacht: Post open.

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Hendriks,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u deze envelop beschadigd heeft ontvangen en dat de batterij hieruit ontbreekt. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hier reeds een melding van is gemaakt naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice. Briefpost is echter niet verzekerd bij schade of vermissing. Het is niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een oplossing. Mocht dit vaker voorkomen dan zou de afzender contact met ons kunnen opnemen voor verpakkingsadvies. Briefpost gaat namelijk door het automatische sorteerproces en wanneer er losse onderdelen in een envelop worden verzonden kan er schade ontstaan.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 21:48 geantwoord

Het was niet als los onderdeel in een enveloppe gestopt. In een dicht plastic zakje en dit zakje weer vastgeniet aan de brief.

Alle klachten die gemeld zijn door rick.hendriks