Klacht: post op vrijdag zeer slecht bezorgd

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

post op vrijdag 16-06-2017 zeer slecht bezorgd op de postcode 7545jn
lijkt wel dat deze postbezorger nog niet van adres lezen heeft gehoord want de hele straat is verkeerd bezorgd

Gewenste Oplossing:

als de post bij de geadreseerde komt en wel de juiste

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Affinito, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de postbezorging in uw straat niet goed is gegaan op vrijdag 16 juni. Ik snap dat u en de andere bewoners hier niet tevreden over zijn. Ik wil uw klacht graag doorgeven, zodat dit incident met de bezorger besproken kan worden. Daarvoor wil ik u enkele vragen stellen. Als u post heeft ontvangen die verkeerd bezorgd is, kunt u dan aangeven op welk adres of huisnummer deze bezorgd had moeten worden? Heeft u de post die verkeerd bezorgd was juist bezorgd of weer in de oranje brievenbus gedaan? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Affinito, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Affinito,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door xxxxooo