Klacht: post op vrijdag zeer slecht bezorgd

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

post op vrijdag 16-06-2017 zeer slecht bezorgd op de postcode 7545jn
lijkt wel dat deze postbezorger nog niet van adres lezen heeft gehoord want de hele straat is verkeerd bezorgd

als de post bij de geadreseerde komt en wel de juiste

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Affinito, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de postbezorging in uw straat niet goed is gegaan op vrijdag 16 juni. Ik snap dat u en de andere bewoners hier niet tevreden over zijn. Ik wil uw klacht graag doorgeven, zodat dit incident met de bezorger besproken kan worden. Daarvoor wil ik u enkele vragen stellen. Als u post heeft ontvangen die verkeerd bezorgd is, kunt u dan aangeven op welk adres of huisnummer deze bezorgd had moeten worden? Heeft u de post die verkeerd bezorgd was juist bezorgd of weer in de oranje brievenbus gedaan? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Affinito, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Affinito,

Alle klachten die gemeld zijn door xxxxooo