Klacht: post op vrijdag zeer slecht bezorgd

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Affinito, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de postbezorging in uw straat niet goed is gegaan op vrijdag 16 juni. Ik snap dat u en de andere bewoners hier niet tevreden over zijn. Ik wil uw klacht graag doorgeven, zodat dit incident met de bezorger besproken kan worden. Daarvoor wil ik u enkele vragen stellen. Als u post heeft ontvangen die verkeerd bezorgd is, kunt u dan aangeven op welk adres of huisnummer deze bezorgd had moeten worden? Heeft u de post die verkeerd bezorgd was juist bezorgd of weer in de oranje brievenbus gedaan? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Affinito, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Affinito,

Alle klachten die gemeld zijn door xxxxooo