Klacht: Post op verkeerde adres in brievenbus

op 15 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is nu al de zoveelste keer. Bij herhaling krijg ik de post van een ander in de brievenbus. Ook komen er soms geen poststukken bij mij binnen.

Als de bezorger de post in de juiste brievenbus stopt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Koch, Uit uw bericht begrijp ik dat u vaak post ontvangt dat niet voor u geadresseerd is. Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Graag zou ik een klacht willen doorgeven aan de manager van de afdeling Postbezorging, met het verzoek om de betrokken medewerker(s) aan te spreken op de gemaakte fouten. Daarvoor zou ik graag de gegevens die vermeld staan op het poststuk van u willen ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 15 juli 2016 om 14:02 geantwoord

Geachte heer Koch,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Koch, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Koch