Klacht: Post op verkeerd adres bezorgd

op 08 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 februari 2018 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vranken,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw poststukken niet correct worden bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht.

U geeft aan dat uw post niet correct wordt bezorgd. Dit is zeer kwalijk en ik zal hier een melding van maken. Ik ontvang hiervoor graag de volgende informatie: Om welke poststukken gaat dit, zijn deze poststukken bezorgd door PostNL, wanneer zijn ze verkeerd bezorgd en op welk adres zijn de poststukken verkeerd bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak.

In uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Neknarv