Klacht: post op straat verloren

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmiddag heeft een man post op straat gevonden welke aan ons was geadresseerd.
Gelukkig heeft hij deze aan ons afgegeven.
ik vind dit een zeer slechte zaak, overigens komt het regelmatig voor dat post verkeerd bezorgd wordt of dat wij post van de buren bij ons in de bus vinden.
Dit voorval gaat mij echter veel te ver, dit kan en mag niet gebeuren.
Ik hoop dat post.nl wat doet met onze klacht !

Als de post voortaan op de juiste wijze bezorgd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Kruijswijk, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat aan u geadresseerde post op straat is komen te liggen, en dat er vaker fouten worden gemaakt bij de postbezorging op uw adres. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is. Ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Daarnaast wil ik uw melding graag doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat uw post voortaan weer naar behoren wordt bezorgd. Daarvoor zou ik graag wat gegevens van u ontvangen. Kunt u aangeven wanneer dit voor het laatst plaats vond, op welk adres dit poststuk bezorgd had moeten worden, en waar het daadwerkelijk was bezorgd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Kruijswijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Kunt u ook aangeven of de post voorzien was van een oranje streepjescode rechtsonder en/of PostNL Port Betaald stempel rechtsboven? Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:46 geantwoord

Geachte heer Kruijswijk,

Alle klachten die gemeld zijn door a.kruijswijk