Klacht: Post op straat gevonden

op 07 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Rabobank brief met rabogoldcard lag op straat

Nauwkeuriger werken

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Vermeulen, Uit uw bericht begrijp ik dat uw brief van de Rabobank op straat lag. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is. Mijn excuses voor het ongemak! Naast PostNL doen ook concurrenten een deel van de postbezorging. Zou u willen checken of er rechtsonder op de envelop een grijs/oranje/zwarte streepjescode staat of Port Betaald PostNL? Mocht u dit niet kunnen checken dan kunt u dit het beste bij de Rabobank navragen. Mocht blijken dat PostNL deze post heeft bezorgd, dan hoor ik ook graag van u op welke datum deze post in uw straat lag. Deze informatie is nodig om zeker te zijn dat de juiste postbezorger hierop wordt aangesproken. Ik hoor het graag van u! Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Vermeulen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juni 2016 om 11:44 geantwoord

Geachte mevrouw Vermeulen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.
We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zandwei