Klacht: post nooit ontvangen

op 31 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling 33675 door CBD DROGIST uit Gorinchem gepost op 16082018 is nooit in België op mijn thuisadres aangekomen. We zijn nu 30082018 en niemand weet waar mijn bestelling is. Zending was niet aangetekend verstuurd maar als gewone post.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag weten waar mijn zending zich bevindt want indien ze niet bij mij geleverd is, kan ze enkel terug naar de afzender verzonden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Vannitsen,

Hartelijk dank voor uw bericht via deze website. Ik begrijp hieruit dat uw poststuk nog niet in België is aangekomen. Deze was op 16 augustus naar u opgestuurd. Ik kan me voorstellen dat u dit erg lang vind duren. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat de post ongeregistreerd is verstuurd (zonder een verzendcode waarmee we de status bijhouden), kan ik helaas niet voor u achterhalen waar het poststuk is gebleven. Als post vanuit het buitenland in Nederland aankomt, wordt dit binnen een dag verwerkt en bij u bezorgd. Maar wij weten niet hoe lang het duurt voordat een poststuk vanuit het buitenland in Nederland aankomt.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan mogelijk contact opnemen met zijn eigen postorganisatie en daar een melding laten maken.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 31 augustus 2018 om 15:52 geantwoord

Normaal duurt dat geen 3 dagen. Het is niet de eerste keer dat een pakket niet geleverd wordt en één ding is zeker, het betreft altijd een pakket dat met POSTNL verstuurd werd. Ik heb al regelmatig zaken vanuit Engeland of andere EU landen laten versturen en die zendingen zijn altijd aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door skydirk